MÜÜGITINGIMUSED

1. Üldsätted

1.1. Veebipoe Niagen.ee (edaspidi Niagen) omanik on Fairfood OÜ (registrikood 12221255), asukohaga Akadeemia tee 33, 12618, Tallinn, Eesti (tel.+372 58 43 8349, e-post: info (ät) niagen.ee). Järgnevad müügitingimused kehtivad kõikide isikute (edaspidi Klient) ja Fairfood OÜ (edaspidi Farifood või Veebipood) vaheliste õigussuhete kohta, mis on tekkinud Niagen veebipoest kauba tellimisel.

1.2. Fairfood OÜ ‘l  on õigus ühepoolselt muuta ja täiendada müügitingimusi, avaldades uued tingimused veebilehel http://niagen.ee/muugitingimused Juhul, kui Klient on esitanud tellimuse enne uute müügitingimuste jõustumist, siis kehtivad Kliendile ostu sooritamise hetkel kehtinud tingimused.

1.3. Veebipoest toodete ostmisele kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.

2. Tellimuse esitamine

2.1. Niagen.ee lehel on võimalik esitada tellimusi registreerimata külalisena.

2.2. Klient valib Niagen veebipoest endale sobiva toote ning lisab selle/need ostukorvi.

2.3. Klient valib endale sobiva Omniva/Itella pakiautomaadi asukoha, kuhu toimetatakse tema poolt tellitud kaup.

2.4. Klient sisestab tellimuse postitamiseks tarvilikud kontaktandmed (email, telefoni number, aadress)

2.5. Klient kinnitab, et on tutvunud Niagen.ee müügiingimuste ning privaatsuspoliitikaga.

2.6. Maksemeetodina pakume AS Maksekeskus poolt vahendatavaid maksemeetodeid pangalingi näol. Makseviisid (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay).

2.7. Klient kinnitab ostukorvi tellimuse ning tasub tellimuse eest. Enne makse sooritamist kontrollib klient arve vastavust tellimuse maksumusele.

2.8. Tellimuse ja makse laekumise kohta edastab Veebipood kinnitusmeili Kliendile koos tellimuse informatsiooni ja arvega.

2.9. Müügileping Fairfood ’i ja Kliendi vahel jõustub hetkest, mil kliendi poolt tasutud ostusumma laekub tervikuna Fairfood ’i arvelduskontole.

2.10. Juhul, kui Fairfood ‘l ei ole võimalik kaupa postitada ettenägematute põhjuste tõttu, teavitab Fairfoood klienti asjaolust viivitamatult ning maksab Kliendile ostusumma tagasi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva möödumisel vastavasisulise teavituse andmisest.

3. Kauba hind ja tasumine

3.1. Kõik Niagen veebipoes kuvatud toodete hinnad on eurodes (€) ning sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.

3.2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kogu ostusumma, milles sisaldub nii kauba hind kui ka Omniva/Itella pakiautomaadi teenuse kohaletoimetamise tasu. Tarnete valikus on ka tasuline kullerteenus.

3.3. Tellimuse eest tasutakse väljaspool Niagen.ee Veebipoodi turvalises Maksekeskus AS-i maksekeskkonnas. Maksekeskus AS-i turvalises keskkonnas on kliendil võimalik tasuda pangalingiga järgnevates pankades: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay. Fairfood ei oma ligipääsu Kliendi pangakonto andmetele.

4. Kauba kohaletoimetamine

4.1. Kaup toimetatakse kohale Kliendi poolt ostuprotsessis valitud Omniva/Itella pakiautomaati või kulleriga tellimuses märgitud aadressile. Kaubale saab ka ise ilma täiendava tasuta järele tulla (iga tellimuse puhul lepitakse eraldiseisvalt kokku)..

4.2. Kauba toimetamise tasu (sõltub teenuspakkuja Omniva/Itella ja toote tarne pakiautomaati/kuller valikust) lisandub kauba hinnale. Kui Kliendi poolt sooritatud ostu summa ületab 140 €’ t on kauba transport pakiautomaati Kliendile tasuta.

4.3 Veebipood teavitab Klienti automatiseeritud emaili teel, kui tellimus asub Omniva/Itella sorteerimiskeskusest teele pakiautomaadi poole või kui see on üle antud kullerile tarne teostamiseks.

4.4. Kaup saabub Kliendi valitud Omniva/Itella pakiautomaati või kulleriga tellimuses märgitud aadressil. Tellitud kauba saabumisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-i/e-kirja teel. Sõnum sisaldab ukse avamiseks vajalikku uksekoodi. Saadetise hoiuaeg pakiautomaadis on 7 (seitse) kalendripäeva. Juhul, kui saadetist ei võeta hoiuaja jooksul automaadist välja, tagastatakse saadetis Veebipoele.

4.5. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-4 tööpäeva jooksul. Maksimaalne esinev tarneaeg Niagen.ee Veebipoes on 14 kalendripäeva.

4.6. Juhul, kui kauba kättesaamisel selgub, et tarnitud kaup on defektne või on saanud transpordil vigastada, kohustub Klient esimesel võimalusel Fairfood ’i teavitama, saates e-kirja aadressile info (ät) niagen.ee

4.7. Fairfood vastutab kliendi soetatud kauba eest kogu transpordiahela vältel. Kauba Omniva/Itella pakiautomaadist kättesaamise hetkel või hetkest, mil kuller on selle üle andnud, läheb kauba kahjustumise risk üle Kliendile.

4.8. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada tõele vastavad ning korrektsed andmed. Vale- või ebatäpsete andmete sisestamise korral ei vastuta Fairfood kauba eduka kohaletoimetamise eest ning kõik võimalikud täiendavad kulud mis võivad tekkida seoses kauba tagastamisega kannab Klient.

5. Vääramatu jõud

5.1 Fairfood ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Fairfood ei saanud mõjutada või ette näha.

6. Kauba tagastamine ja tagasimaksed

6.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul

6.1.1. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Kliendiks on juriidiline isik.

6.2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tagastatava toote pakend ei tohi olla avatud.

6.3. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses veendumiseks või sellel on avamise, kasutamise või kulumise märke, on Fairfood ‘l õigus kauba tagasivõtmisest keelduda.

6.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-posti aadressile info (ät) niagen.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Taganemise avaldusse palume märkida tellimuse numbri ja tellimuse kättesaamise kuupäeva. Peale taganemise avalduse edastamist edastab Fairfood juhised, kuidas Omniva/Itella teenuse vahendusel on võimalik kaup Fairfood ‘le  tagastada.

6.5. Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (nt. vale või kahjustatud kaup).

6.6. Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud Omnivale/Itellale.

6.7. Fairfood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Kliendilt lepingu alusel saadud tasud.

6.8. Fairfood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva kauba tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on kauba tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, milline tegevus toimub varem.

6.9. Fairfood ‘l on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba regulaarse turuhinna.

7. Pretensioonide esitamine

7.1. Fairfood vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni 14 kalendripäeva jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile.

7.2. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul Fairfood’i poole, saates e-kirja aadressile info (ät) niagen.ee või helistades telefonil: +372 58 43 8349

7.3. Fairfood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

7.4. Juhul, kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Fairfood vastutab, asendab Fairfood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Fairfood Kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

7.5. Fairfood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

8. Vaidluste lahendamine

8.1. Juhul, kui Kliendil on Fairfood osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info (ät) niagen.ee või helistada telefonil: +372 58 43 8349

8.2. Juhul, kui Klient ja Fairfood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada alloleva lingi vahendusel https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine#avaldusemenetlemine. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.